Nekad astrokatten99 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astrokatten99

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Ditt discord namn: astrokatten

Ditt Hex-ID: steam:110000163bf7a1b

Vad för typ av beslut gäller det? Jag fick Indragen medlem skaps för att jag körde på en annan server jag hade inga roller jag hade inget jag skulle tetsa mina dirvrutiner funkar Samt jag hade tänkt gå in på unive och testa de men jag var tyvär bannad så de första servern som jag säg jag gick in i unity och sedan lämnade jag typ efter 2-3 minuter och efter de så blev jag taggad av någon staff och såg att jag fick indragen medlem, jag tycker de var helt mitt fel jag borde var tänka från första början att jag ska gå in i fivem test server jag ber om hemskt hemskt mycket ursäkt detta kommer aldrig ske, Alltås jag gick bara in ditt för att se Lixom jag vet inte vad jag ska göra så att du tror mig jag är inte ens inne i discord eller något

Vem/vilka tog beslutet? bullebeng69

Varför tror du själv att beslutet togs? Ja för att jag körde på en server alltså jag gick bara in ditt och skapade en snabb karaktär och skulle se mina rutiner jag ber om hemskt hemskt mycket ursäkt , Och där jag hade som sagt bara testa massor med olika settings och såna drivruitner jag hade dock kunnat bara gå in på fivem test server men tänkte absolut inte på de

Hur är beslutet felaktigt? nej Jag tycker de var rätt av han att dra in min medlem för att jag ska inte ens gå in i någon server de spelar absolut ingen roll ifall jag är bannad eller inte eller ska testa jag ska veta själv och jag ska Lixom tänka vad konsekvenser kan vara, Jag kommer alltid vara lojal med unive och alla och community jag hade aldrig I mitt hela liv lämna unive community Lixom jag bör veta Lixom även om jag är bannad de spelar ingen roll så han hade all rätt att göra så och detta kommer aldrig ske igen i hela mitt liv, Jag har lärt mig ett stort misstag att detta ska inte ske igen

Med vänliga hälsningar Astrokatten99 till bullebeng69

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har tyvät inga bevis på de

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka