Nekad astrokatten99 | Ban Överklagan (Alz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astrokatten99

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RALLE_KLALLE/

Ditt Hex-ID: steam:110000163bf7a1b

Vad är din discord tagg? astrokatten99

Vem var det som bannade dig? alz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-14 155839.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde cop bait att jag driftade runt polisen och försökte få deras uppmärksamhett

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en bil en nissan gtr jag åkte till sc styling och skulle ändra billen som fast tp furios och han är en kille som är jätte bra på och köra och hade en exakt samma bill som jag hade ungefär bara atta de fattades lite detaljer men sedan så åkte jag runt och driftade jag kommer till torrget jag fokuserade på att drifta jag åkte fram och tillbaka runt polisen och driftade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en godkänd bann alltså att det var rätt men jag tänke inte liksom på de jag var jätte sugen på att drifta för att jag vra på sc sctilyng och jag hade tänkt ändra bilen som fats to furious han som är jätte bra på att köra på bil sedan hade jag tänkt rpa lite som han att drifta runt och vara jag tänkte absolut inte på att polisen är där men de är fortfarande mitt fel att jag gjorde de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad tidigare för lång tid sedan för clogg framför en staff när han pratade i staff samtall att jag loggade framför polisen när jag gjorde bilstöld jag var helt ny till fivem där jag började köte fivem men jag har lärt mig från alla mistag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag hade kunnat bara åka normalt iväg och jag var jätte sugen på att drifta så jag hade tyå kunnat göra de någon annan stanns där de inte finns folk eller poliser eller liknadande

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att jag inte ska drifta runt vid polisen och ska tänka på suntförnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Jag försåtr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka