Antagen astrokatten99. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astrokatten99.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? astrokatten99.

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker om på min fritid att läsa medlemskaps ansökningar och jag har ganska mycket tid till att läsa medlem ansökningar, Samt så kommer jag och hålla koll överallt generellt på alla medlemmar till alla som är olajala och till alla som är lojala och titta runt hur alla spelare beter sig på servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom att jag har bra erfarenheter och jag kommer ha mycket tid för att läsa ansökningar helt enkelt och att jag kommer vara inne mycket i servern och hålla koll på stämningen och alla medlemmar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag bemöter dem på ett bra sätt snällt sätt alltså att välkomna dom in på ett bra sätt sedan följa alla regler vi ha t.ex som inte abousa sedan så alltid när någon blir godkänd så ska man skicka lixom att när man har test medlem i 11 dar så ska man Lixom skriva till en MOD + ifall den inte har fått medlem å alla saker

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive ska vara inte svårt men svårt Lixom de ska vägas åt båda håll då de ska vara jätte roliga längre scenarios som både Krim polis sjukvårdare att liksom själva rp nivå blir bättre å bättre å att vara medlem i unive är stort alltså att man är med i ett community och bidrar till serverns aktivitet och helt enkelt visat att man är lojal

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? (Lojal) följa alla regler vi har samt så ska den liksom visa en bra aktivitet till Severn ifall någon tilldelas test medlem och inte ens varit inne 10 min på 10 dagar så tycker jag att spelaren inte är så aktiv speletr

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag är väldigt kompetent grabb som är aktiv och väldigt omtänksam som inte tar in lallare in till Severn och ge dem bara medlemm som sagt jag kommer sträva efter lojala spelare som inte begår regel brott där jag kommer ta intervju efter intervju å ansökan efter ansökan

Hur ser din aktivitetet ut? Helger 10;00-17:00 ish Lov 13:00-20:00 ish brukar tar pauser när det är så långa psss vecko dagar brukar de va oftast jag brukar ha skola så ish 17:00-21:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, Jag skulle bara vilja berätta att jag kommer stanna i unive i en väldighy lång period och jag hade tänkt ansöka hit för att jag har haft bra erfarenhet och en bra aktivitet och även nät jag inte är på datan kommer jag och cheka forumet hela tiden och titta ifall någon som har skickat in en ansökan och jag kommer titta noggrant igenom så att vi inte får in lallare till denna servern, Då jag är nu servervakt och har svbannat en del lallare och där jag blir chokad hur den har fått medlems rollen

Shortlist

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka