Nekad astro1987 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astro1987

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: astro1987

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mushkatten/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ingen aning, försöker joina servern för första gången.

Vad är din discord tagg? astro#9671

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ''Connection Failed, Det var inte alla på servern som fick en *Högklak sko* i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman *BH*. (Anvnamn: astro) - multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning, försöker joina server för första gången och har ingen anledning att bryta mot någon regel eller modda då jag är staff på Agency Roleplay.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingen aning vad jag ska skriva här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser det som en felaktig bannlysning då jag har inte en joinat servern innan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen aning vad jag ska skriva.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning vad jag ska skriva.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har inte lärt mig något men blir jag unbannad så kommer jag sköta mig som alla andra spelare :)

Har du läst våra regler? Ja

Du har tidigare, för länge sen, varit inne med en mod-meny på servern och blivit bannad av anti-cheat. Det är blacklist och dessa hävs ej.
Låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka