Nekad Astrall | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Astrall

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad heter du på discord? Astrall#6381

Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kör varje dag i ungefär 5+ timmar!

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen september 2021!

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger https://cdn.discordapp.com/attachments/991728300705714238/997134575107059824/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som ska kunna använda sina perms igenom att hjälpa servern medans man rp:ar som vanligt! En servervakt har ett stort ansvar på sig att om dom ser nån som gör fel så ska dom agera direkt med sina perms!

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är väldigt lämplig som sv eftersom jag är tidigare sv och staff här på unive. Jag kan allt om sv så jag känner att sv passar perfekt på mig. Jag är Också krim och i krim rp:andet så händer det väldigt mycket som it ska hända och jag vill kunna agera då och lätta jobbet för staff teamet!

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra sv ska våga använda sinna perms till att hjälpa servern och att hindra lall medans man rp:ar som vanligt. En bra sv ska inte heller va korupt eller sv abusa såklar!

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse är nästan samma sak vid vissa lägen. Ett exempel kan vara att man förlorar ett scenario och sen direkt efter så revivar man sig själv för man inte orkar åka in till sjukhuset. Sånt betende är inte OKEJ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka