Nekad Astos1 | Ansökan till Servervakt [Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rub3n

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robert

Vad heter du på discord? Astos#1000

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Mitt liv är ganska simpelt xD Jag vaknar går till skolan mellan 8-15.30 (som senast då) kommer hem ca 15.30-16.00 varje dag och sätter mig vid datorn! När jag väl kommit hem spelar jag/är vid datorn. Jag tränar en del också på kvällarna men det innebär inte att jag ej kommer vara aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev medlem idag spelat sedan 2022 Jan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte lägga in den men 2 gånger för suntförnuft (båda var det)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett ansvar att svbanna/ kicka lallare och inte mer! Man kan egentligen kalla det "lallar kickare" Hålla servern ren och fri från lall. Servervakter underlättar även för staffs eftersom att dem inte kan specca hela tiden.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt förut och jag tycker att det behövs på servern då det är många lallare inne. Sedan så tycker jag att jag skulle göra jobbet bra och göra unive till en bättre plats för alla!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abusa innebär att man använder sin sv roll för t.ex revva sig själv om man dör och man bara har den för egen vinst helt enkelt! Eller så kan man använda den fel om man är i ett scenario t.ex om man blir jagad av polisen sedan lägger man sina saker och dvar man bort.

Nekad,
Utveckla dina svar. Servervakt är något som kräver att man är en väldigt mogen person, utvecklar du mer så kommer jag kunna bedöma lättare om du är lämplig eller ej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka