Accepterad astoro | Medlem ansökning [Roziii, Darin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astoro

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? _astoro

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Sven Petterson föddes i Uppsala år 2000, men flyttade till Malmö som treåring. Han växte upp i en dålig ekonomisk situation. Sven var även en utmanande individ under hans skolgång och de visades tidiga tecken redan under hans tid i dagiset. Han blev omplacerad efter att ha förstört kritor och smulat ner det i sin dagiskamrats mat, vilket ledde till att dagiskamraten skickades till sjukhuset med omedelbar verkan. Resten av Svens skolgång så hade han svårt att skaffa sig vänner och kände sig därför ensam en stor del av tiden, under den tid så spenderade han mycket på att träna och boxas för att försvara sig mot sin aggresiva, arbetslösa och drogberoende pappa.
Nu, är Sven Petterson 23 år och har en tuff uppväxt bakom sig, trots sin tuffa uppväxt så söker nu Sven efter en god framtid och är öppen för nya möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra RP eftersom jag skulle anse mig som en seriös och kunnig rollspelare som har god koll om alla regler inom RPn, därför tycker jag att jag kan bidra till en mer seriös och aktiv rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man gör beslut i sitt rollspelande som gynnar och gör scenarion roligare för båda parters. Det kan handla om att man inte ska gå för att vinna i ett scenario utan istället försöka göra beslut som gör scenarionet roligare för båda parter.

Hur hittade du Unive? Jag har sett youtubers som har spelat på unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka