Ej Antagen astonvonhellstrom | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Ditt discordnamn: Lillkillen0

Ange ditt födelsedatum 14 November 2012

Varför ska just du bli staff? för jag är seriös och aktiv med ett bra samarbete med andra i teamet. plus För att rpn kan bli mycket bättre änn vad den är och jag ser att rpn blir sämre hela tiden så jag vill ändra på det med resten av staff teamet. och fixa så att rpn blir som förr med resten av staff teamet. Och därför vill jag bli staff här på Unive Rollspel. Jag är öppen för allt arbete och samarbete.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att krim rpn har blivit så jävla tråkig på senaste det är liksom alltid samma fråga "vilka är det" det är så tråkigt och därför vill jag bli staff och fixa detta med dom andra i teamet. samt vandliga rpn det är mycket lall,halv ooc och andra onödiga saker. Och detta vill jag och resten av staff teamet fixa så unive kan bli en mer seriös rp server

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? genom att vara tydliga och ta återgärder när det behövs och samarbete är mycket viktigt. Samt specca mycket och att samarbeta gör jobbet mycket enklare. Jag tycker också hårdare återgärder för regel brått

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? för mig så är det super viktigt att agera på ett professionellt sätt inom staff teamet. Och för att agera på ett bra och proffsigt sätt så måste man ta saker seriöst och inte lalla som vissa andra gör. I detta så menar jag att för att fixa rpn så måste man samarbeta som ett bra staff team gör.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer såklart inte vara aktiv 24/7 men jag försöker spela några timmar per dag för jag kommer hem från skolan kl 3 sen brukar jag göra andra sysslor fram till typ 17eller18:00 sedan spela från 17eller18:00 till 23:00. tyvärr så kommer jag vara inaktiv varranan helg pågrund av skilda föreldrar

Hur länge har du spelat på Unive? typ 1 och ett halft år

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har lite erfarenheter inom staff eftersom jag läst så mycket jag har kunnat. Men annars så tänker jag att man lär sig med tiden

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag är öppen för alla job

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka