Accepterad astonnygren | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

•Astooon•

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231652710/home

Ditt Hex-ID: 11000014bc7d366

Vad är din discord tagg? Aston.nygren 2.0#8789

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-20 204458.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror/vet att staffsen valde att banna mig för att jag åkte över hastighets gränsen genom stan vilket inte är bra eller jätte realistiskt. det är derför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog vid sjukhuset och hadde precis ringt en kompis som sa att jag skulle hämta han på piren. så jag satte igång min bil och åkte mot piren. jag åkte upp i en lite högre hastighet och stannade vid macken vid gamla sjukhuset typ för att ringa honom igen. när jag ringde så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban skulle jag säga då jag faktiskt åkte för fort vilket man inte får göra. det var väldigt dumt och kommer inte göra det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad förut för typ 1.5 år sedan för min rösty vilket är löst. sedan några bans när jag började med unive. men senast jag blev bannad var för 3 månader sedan. har blibit perma en gång för racism vilket var ett missförstånd då en kuille trodde jag sa något jag inte gjorde. det granskades o jag blev unbannad det var en felaktig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte kunna åka snabbt genom stan och tänka mycket mer på rpn!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mycket. jag har lärt mig att tänka efter innan jjag gör saker samt tänka på att rpandet ska bli så realistiskt som möjligt :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förståt. gör man fel måste man kunna stå för konsekvenserna av det :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka