Nekad astonnygren | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

•Astooon•

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad heter du på discord? Aston.nygren2.0#8789

Ange ditt födelsedatum 6 December 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:35-22:15
Tisdag 16:00-22:15
Onsdag 16:00-22:15
Torsdag 16:00-22:15
Fredag 16:00-03:00
Lördag: mellan 10:00-1600-03:00
Söndag 09:30- 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1,5 år sedan 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad runt 7 gånger. Flest gånger när jag började spela och inte var så bra på rp. Har inte kvar bilderna så vet inte vad jag ska göra.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att hålla koll på servern och se till så att alla rpar bra och på en bra samt hög nivå.
Och att se till så att ingen spelare på servern gör fel. En servervakt ska även ta åtgärder på lallare. En servervakt hjälper staffs en att hålla reda vilkt underlättar för staffsen. och det jag menar med det är att man kan t.ex kicka dem eller lägga en Sv ban å sedan be en staff höja bannen om det skulle behövas.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag är aktiv varge dag vilket leder till att jag kan bidra med hjälp runt om på servern. Jag kommer se till att rp nivån är hög runt om mig på servern. Kommer hjälpa till med den bästa möjliga rpn som går för att få spelandet så roligt för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vi säger tillexempel att man ressar eller kickar någon under ett senario. Bara för att man har makten och kan göra det för att själv vinna ett senario. Det är korruption. (Vilket ej får ske!)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka