Accepterad astoney11 | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astoney11

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? alextls_ / astoney11

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Sten och han är 54 år gammal. När Peter var ung så blev han mobbad i skolan av några elever, han försökte få hjälp från både sina föräldrarna och lärarna men båda gjorde inget åt saken. Peter hade en farbror som var med i ett mc gäng. Farbrorn hämtade upp Peter en dag från skolan med en motorcykel, Peters mobbare såg att Peters farbror var med i ett gäng, de blev livrädda. Peter slutade få trubbel is skolan tack vare det. När Peter gick ut gymnasiet så började han jobba som mekaniker åt sin farbror, Peter hjälpte mest bare med att laga och fixa till motorcyklar. När Peter blev äldre så blev han inbjuden till att gå med i gänget, Peter var extremt nervös men han sa ja. Peter hade det väldigt trevligt i gänget men en dag när han laga en motorcykel i verkstaden kom ledaren till han och sa att hans farbror hade blivit skjuten av ett annat gäng (det handlade om droger). Peter var helt chockad, han visste inte vart han skulle ta vägen. Så Peter bestämde sig för att lämna gänget och flytta till los Santos. Han flyttade för han ville få en fräsch start in sitt liv. Peter började jobba som mekaniker i denna staden, detta är ett väldigt stort intresse för Peter. Han älskar också motorcyklar. Peter har inga nära och kära i denna staden så det är det ända han är ledsen över. Peter är nu 54 år gammal och jobbar fortfarande som mekaniker i los santos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att försöka skapa scenario, rpa bra och rapportera om jag ser att någon bryter mot reglerna. Jag kan ju då också föröka få deras id.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i scenariot ska vinna på något sätt. Om man till exempel flyr från polisen kan man låta polisen fånga en som du är med så de också vinner scenariot på något sätt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm, vdm, metagaming och nlr.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat som polis på unive innan, samt varit staff på Multistaden, stammen roleplay och Valon roleplay. Jag har också rpat på en massor av andra serverar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka