Inaktuell Aston223 | Ansökan till Staff[glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

•Astooon•

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston Nygren

Ditt discordnamn: Aston

Ange ditt födelsedatum 23 maj 2008

Varför ska just du bli staff? jo men nu är det såhär, jag vill bli staff då jag har rpat på unive i snart 2år och jag har lärt mig mycket om servern vad som funkar, och inte funkar lika bra. jag ser många problem som behöver fixat som jag är desperat i att fixa på servern. jag har varit SV innan vilket var extremt kul men vill testa på staff istället. jag är väldigt aktiv vilket gör att jag kan fixa servern o hjälpa till väldigt ofta! jag skulle själv säga att jag är en riktigt trevlig och lungn person som oftast släpper in andra folk i konverstioner och allmänt allt. jag älskar kritik och hat det gör mig starkare och det är något jag kan ta, och uppskattar för det är något jag kan ta del av och lär mig av!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag ser tyvär! lite problem i servern vilket MÅSTE FÅ ETT STOPP!! jag ser både problem under vanlig rp,krim RP och tyvär mycket natt RP! jag ser många spelare som andvänder sig av ABUSE vilket försämmrar RP väldigt mycket. hela meningen med rp är att det ska vara verkligt då ska inte någon tråkig spelare som bara spelar för att vinna komma o förstöra den för alla andra!! ser tyvät mindre o mindre SOCIAL RP på servern vilket är tråkigt o tror detta beror på att alla bara vill vinna scenarion INTE OKEJ! ETT STOPP MÅSTE SKE både inom rp och krim RP!!!! nattlall/ett viktigt problem där några få spelare inte kan bete sig! på natten för ingen staff e inne!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska snacka om det, lägga upp planer för att tillsammas kunna FÅ ETT STOPP! ingen i staff teamet ska vara rädd för att göra nåt viktigt/ berätta nya bra ideer. då tror jag att viu i staff teamet kommer lyckas fixa dessa problem på servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? ABSOLUT VIKTIGASTE! är att alltid vara lungn och trevlig i SUP,don,eller i reports, man ska lyssna på spelarna o låta dem ta del o berätta sin åsikt, annars kommer man ingenstans, ALDRIG stressa för att inte göra fel utan att allt ska bli rätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har ett stort intresse för gaming då jag älskar spela, spelar bara fiven/unive just nu det är roligast. har träning 3 gånger i veckan men på helger o alla dagar förutom dekm så spenderar jag min tid mycket inne på unive.

Hur länge har du spelat på Unive? sen 22 slutet så nästan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej har varit SV och shortlist en gång men han aldrig ta min intervju vad inte hemma 🙃

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka