Nekad ASTON | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ASTON

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
58
Reaction score
2
Ditt discord namn: Aston8877

Ditt Hex-ID: 11000015842b820

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Med tanke på att jag fearp i ett skott scenario som är ogiltigt då de skedde med regelbrott.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktig eftersom att motparten som då sköt mig gjorde de utan grunder, jag hängde med klubbarna ab (hellraisers) och vi skulle åka upp dit. Vi stannade till en stund vid en kompis o pratade. Sedan kommer folk som är blåa klädda ut och skjuter. Vår allians alltså (Lost, eagles o hellraisers) har inget krig. Man får endast skjuta de man har krig mot. De utförde då rdm. Som man ser på klippet som användes mot mig ser man att jag blev ner skjuten och då stod på knäna igen och trots riktning valde jag att avvika från platsen. De var eftersom att jag fick en adrealin kick och ville inte förlora mitt special inköp vapen. Fine om vi hade krig mot dessa grabbar, men de hade vi inte och då ska jag väll inte förlora något på ett scenario som är ogiltgit. Jag blev väldigt arg och hoppade då in i min bil och de var min adhd.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/k5VQGKh1n5yvjfVM7?invite=cr-MSxBd0UsMTgwODkzOTMw (klippet som användes emot mig)

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

tja jag ska kolla med min vänn om de fick klipp när de sjöt oss

Oavsett scenariot innan så ska man fortfarande inte rpa vidare med ett regelbrott utan isåfall tillkalla staffs. Har du klipp som styrker din sida, kan jag dock kolla på det iaf. Annars består beslutet.

Hej jag har inte hittat nån som har klipp över händelsen men jag har en sak att säga att de inte hadde tilåtelse att sjuta mot oss föt vi inte har problem och att vi ej har krig vi stana bara och prata med vår kompis och så kom det och sjöt för vår kompis hadde krig med de och de tänkte någ att vi hadde krig med men det hadde vi ej och jag blev fostrerad och tänkte ej klart för jag ville ej tapa en vapen för ett felaktigt scenario då jag bara hoppa in i min bil och jag försår vrf jag blev bannad
Men jag tyker att jag ska få tillbaka min krim eftersom det va ett felaktigt men man kan ej få allt i värden och det är ej jag som bestämmer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka