Asthor
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Asthor
Vad är ditt discord namn? 83730
Vad är ditt födelsedatum? 13 November 1994
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Olofsson 20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Hjälpsam, Nyfiken
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag planerar på att bli en bra och aktiv medlem med bra yrke och goda vänner.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Arbeta och vara en laglydig medborgare.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar på ett sätt som ökar sannolikheten att den andra personen vinner, det betyder att di inte försöker vinna själv, utan hjälper den andra personen att lyckas.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag körde utan körkort en stund men har mu skaffat ett.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random death match och betyder att du dödar någon utan någon anledning. Copbait betyder att du försöker få polisens uppmärksamhet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack
Vad är ditt discord namn? 83730
Vad är ditt födelsedatum? 13 November 1994
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Olofsson 20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Hjälpsam, Nyfiken
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag planerar på att bli en bra och aktiv medlem med bra yrke och goda vänner.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Arbeta och vara en laglydig medborgare.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar på ett sätt som ökar sannolikheten att den andra personen vinner, det betyder att di inte försöker vinna själv, utan hjälper den andra personen att lyckas.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag körde utan körkort en stund men har mu skaffat ett.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random death match och betyder att du dödar någon utan någon anledning. Copbait betyder att du försöker få polisens uppmärksamhet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack