ast | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ast

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
17
Ange ditt födelsedatum: 27 Maj 2006

Vad heter du på discord? ..)#4200

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 150

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? från 16-21 ibland lite efter

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 150

Vad heter du? Ville

Hur gammal är du? 14

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag tror jag skulle passa in i detta yrke pga jag gillar vakta jag har varit det innan och det var roligt och jag vill hjälpa folk och jag är väldigt social

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För jag är trevlig mot folk men jag kan också var hård mot folk som inte beter sig och jag har varit det innan

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har väktat på andra serverar tex bilfirmorna då hade jag bara batong som tjänstevapen

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska bara be om hjälp när det är akut man ska inte sitta och småsnacka bara jobb inget annat och inget skrik i radio

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man är trevlig ifall man inte är det så kan folk bli agressiva man ska hålla koll man ska hjälpa folk men även lyssna på tex den som säljer bilar på bilfirman. Vapen använder man bara ifall den personen slår dig eller ifall den har vapen draget

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Först så trycker jag på akut knappen så polis kommer till plats jag går fram och säger med dragen taser släpp kniven nu eller så stjuter jag dig och kallar in polis ifall han inte släpper kniven så ska jag hålla allt under kontroll tills hjälp kommer då man aldrig vet vad som händer ifall jag stjuter honom när han har kniv på sig

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag kallar in hjälp drar batong och slår till honom som slår och tar handfängsel på honom jag väntar tills polis kommer och omhändertar honom

Har du några andra frågor? nej

Tillbaka