Accepterad ast | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ast

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gillarduminamagrutor/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Abdi#9025

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi och är 21 år han kommer ifrån en förort i med namnet trasten när han var ung så var han ensam och hade inte många vänner han satt mest hemma och hade det tråkigt. När han blev äldre så börja han gå ut mer och träffade personer som inte hade bra intryck på Abdi och han började dricka och senare ta droger med detta så började det gå sämre i skolan mer och mer och han hade ingen plan efter skolan så han kom i kontakt med folk som kunde fixa pengar snabbt så han började sälja droger först weed men sedan blev det tyngre droger och han började göra råna och han viste inte riktigt vad han gjorde han gjorde saker som han visste var dåliga men han fortsatte göra det för han tyckte det var roligt och han började tjäna stora pengar. Hans stora intresse är bilar och fotboll och han äger även en del av en klubb pga att han är så rik.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med rolig och bra rp där alla tycker det är roligt. Jag kan även förlora senarion då jag inte har win senarion jag kommer även bidra till unik rp med speciella och väl planerade senarion (inom rp)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? g spelar just nu bara fivem just nu och jag tycker denna server är bra så jag vill bli wl av många anlendningar som tex att man kan skaffa jobb lättare som tex mekonomen och bilfirman eller så krävs det för att kunna jobba där. Men wl betyder också att man har något att bära på tex att spela bra rp på servern ifall man gör något fel så drars den bort och det vill man inte

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna server för länge sedan jag blev wl då men slutade spela efter ett tag då jag spelade andra spel. sen nu så började jag spela igen och spelat här ett tag nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa feta och roliga senarion där jag och alla andra har roligt. Även skaffa vänner då jag har gjort det men skapa ännu fler vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ja bli kriminell skapa roliga senarion osv

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ingen

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka