Nekad ast | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ast

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Ulla karins

Vad heter du IRL? Ville

Hur gammal är du? 14 2006

Hur många timmar har du på Fivem? 237

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har väldigt stort intresse inom bil jag skulle vilja bli mekaniker irl och jag kan mycket bilar inom camping så har lite intresse jag gillar campa och vara ute jag kan lite om detta men det jag har märkt är att ulla karins har varit inaktiv och vill starta upp det och bygga upp företaget jag kommer även göra event som tex dragrace med classic cars osv men jag ska även försöka göra ulla karins mer aktivt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet inom att sälja bilar hos marja lisa men jag har inga riktiga egenskaper inom chefs jobb men jag kan lära mig snabbt jag kommer även sitta och jobba vid disken och kommer kolla ekonomin dagligen

Berskiv din karaktär? Abdi är en rolig kille som är charmig och gillar bilar fiske och båtar han gillar bilar pga att man kan köra snabbt och då kickar aderalinet och det gillar abdi. han är väldigt bossig och kan lugna folk lätt han kan skapa en lugn och trygg känsla snabbt.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 16:00-22:00
Tisdag 14:40-18:00 20:00-22:00
Onsdag 16:00-22:00
Torsdag 16:00-22:00
Fredag 16:00-00:00
Lördag 12:00-00:00
Söndag 14:00-22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja detta är detta bästa servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka