ast | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ast

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträende för marja lisa

Vad heter du IRL? Ville

Hur gammal är du? 14 2006

Hur många timmar har du på Fivem? 175

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Det värkar roligt jag vill hjälpa personer och jag vill även anställa och göra brittas bättre. Jag tycker att jag passar pga att jag kommer vara sträng med pengar tex på vår bil konto jag kommer kolla mycket och ifall vi förlorar pengar så kommer jag sparka personerna som gjorde det. P

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar som antälld hos marja lisa just nu men inte som chef

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Abdi och han är 21år. Abdi växte upp i en ort som heter Trasten. I denna stad var det mycket olagligheter och han blev inbjuden till en fest och då var det en kille som erbjöd mycket pengar för att abdi skulle köpa knark till honom enda tills han är 18år så gör han sånt. Abdi är en ensamvarg och gillar inte vara med folk han gillar mer att vara själv att göra saker tex fiska. Men abdi behöver också någon partner pga att han har varit ensam förlänge och vill skaffa sig en flickvän. men nu vill han inte göra sånt längre han flyttar till multistaden för att starta om han vill bli säljare då han aldrig har velat vara köparen han gillar hur man pratar med en person för att den ska köpa en sak och vilka problem som kommer upp vid samtalet. Abdi gillar även bilar och dansa. Abdis mål i livet är att bli chef

Hur ofta kommer du vara inne? 2-4 beronede vad som händer men minst 2 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag gillar denna server så jag kommer fortsätta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka