Accepterad ast | Ban överklagan [Foxiz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ast

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Whyareyouhereok

Ditt Hex-ID: 110000133f66119

Vad är din discord tagg? ..)#2306

Vem var det som bannade dig? zensy

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade sparka en person och han dog

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in i fängelse då var det några andra som slogs mot en kille jag trodde han dog fast han gjorde inte det visst då sen gick det ett tag och då kom folk in i och då hände det saker och jag slog han av misstag och dog och en då var nån gud inne dog

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. missförstånd jag trodde han redan var död men moden visste att han inte var det alltså visste jag inte vad som hände

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att spela seriöst och att inte döda en person pga av allt är rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte missklicka

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte döda spela seriföst och inte missklicka

Har du läst våra regler? Ja

Jag vill även säga förlåt även ifall jag missklickade så vill jag säga förlåt till killen jag råkade döda och säga förlåt till staff för att jag har slösat eran tid då ni kunde gjort något annat som är viktigare än detta (vill även säga att jag var väldigt arg denna överklagan så det kan vara lite stav fel och lite dryga svar på frågorna)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka