Nekad ast | Ban överklagan [Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ast

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Whyareyouhereok

Ditt Hex-ID: 110000133f66119

Vad är din discord tagg? ..)#4200

Vem var det som bannade dig? Liam lall

Hur lång tid var din ban? 10dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte pga att jag dansade på bänken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag var hos marja Lisa då var det lite fest och då sa chefen att någon skulle upp på bänken för att få kunder då gick jag upp dit och dansade och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig lallade inte det var fest på marja Lisa

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket som jag inte riktigt orkar säga men tex inte lalla och hur man inte powergamear

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte liksom det var fest så aa och ingen sa till mig heller fick lixom ingen varning att sluta så

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att lyssna men jag tycker ni borde lära er också detta var ingen lall sak detta sa chefen till mig att göra och jag gjorde det men då blir jag bannad lixom nej varför lixom

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka