Nekad ast | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ast

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Ange ditt födelsedatum 27 Maj 2006

Vad heter du på discord? ..)#4200

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16:00-22:00
Tisdag 14:40-18:00 20:00-22:00
Onsdag 16:00-22:00
Torsdag 16:00-22:00
Fredag 16:00-00:00
Lördag 12:00-00:00
Söndag 14:00-22:00
Det är blandat ibland har man ju prov osv

Hur länge har du spelat på Multistaden? 2 veckor

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle banna lallare folk som är vid bilfirman och lallar. Men även respawna folk som dör av vdm och rdm. Jag skulle även banna folk som powergamear. Jag skulle hjälpa folk som behöver hjälp skulle även hjälpa folk som sitter fast tex i en dörr eller något skulle också vara lättare att se buggar så man kan säga till philip så han vet och han kan fixa det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill hjälpa folk som dör pga vdm och rdm och banna dem för jag vet hur det känns jag ska göra allt i min makt för att banna folk som inte beter sig och folk som rdmar och vdmar vill även hjälpa supports så de har tid till annat viktigt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle få bort alla som inte beter sig även banna de som inte spelar seriöst jag skulle kicka eller banna folk som inte rpar/ failrp och när jag får chansen att banna de som inte beter sig så förstår de allvaret så de kan fixa det så vi kan ha många spelare som har en hög rp nivå för de har lärt sig sin läxa

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag är inne mycket jag är väldigt hjälpsam och vill hjälpa folk och ge folk ban som inte beter sig. Jag kommer göra banns men de bansen kommer vara igenom tänkta så ingen bli felaktigt bannad. Kommer även anmäla folk som combat loggar till mods osv

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa servern att få bort oseriösa spelare. Jag vill även hjälpa folk vissa som har blivit rdmad och vdmad. När jag bannar en kille så hjälper det inte bara de som blev tex rdmad av honom det skulle gynna hela servern och det är därför jag vill bli servervakt för då hjälper jag mig själv men även hela servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dessa är vad jag kan just nu /revive id - kick id andledning- dv- /svban id andledning - /tpm id- /spec

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans JAg blev bannad för fail rp och krimminel utan roll och powergaming jag har lärt mig mycket av de bannsen det är därför jag söker till servervakt för jag har lärt mig mycket av dessa bansen och jag har lärt mig mycket av att läsa reglerna jag brukar läsa dem då och då så de sitter i huvudet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka