Nekad asssaas11111 | Chef-jobb ansökan[Qpark][ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asssaas11111

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark CHEF.

Vad heter du IRL? Alexander Stenqvist.

Vad heter du på discord? Lallaren#1111

Hur gammal är du? Jag är 13 år ska bli 14 år.

Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 7 månader.

Hur rollspelar du på servern?

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jag kommer utveckla Qpark till en bättre plats och till ett bätre miljö och så fler personer vill jobba där jag kommer samt utveckla så det inte pågår koruption det är en sträng regel man inte får bryta mot, Jag kommer samt utveckla mitt chef jobb jag kommer liksom anställa folk som inte lallar och som värkligen vill försöka och anställda ska inte lalla för när folk lallare ändras min humör jag jag bli ganska arg för jag vill att Qpark Ska vara ett seriöst jobb. Jag kommer samt utveckla mina anställda jag kommer se till så ingen rör våran kassa det är endast jag och biträdande som ska ha koll på kassan dom andra behöver inte bry sig. Jag kommer samt utveckla våran Qpark kassa till en högre summa, Jag kommer ochså ha bara seriösa anställda och personer som värkligen vill. På mina intervjuer kommer det gå till såhär om folk inte vet vad koruption innebär kommer dom bli automatiskt Nekade på intervjun jag vill attt alla mina anställda vet vad koruptuion innebär. Om jag blir chef kommer alla tycka om Qpark jag kommer samt skapa massa posetiva sammarbeten´med t.e.x Sequritas och massa mer. Jag kommer utveckla min karaktär ochså om jag blir chef på Qpark, Miljön kommer bli högre om jag blir chef på Qpark. Alla komemr utveckla sina karaktärer när dom jobbar på Qpark när jag är chef. Jag vill ju ochså så alla känner sig tryggare på Qpark.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som biträdande chef på dessa jobb jag har varit biträdande chef på Trygg-Hansa jag ahr varit biträdande chef på Saras Bil Firma och jag har varit Personal ansvarig på Vianor. Jag vet exakt hur systemet fungerar jag kommer vara en duktig chef inom dessa yrke jag söker ju som chef bara för att jag är duktig som chef och jag kommer samt göra Qpark till ett bättre miljö så alla känner sig trygare där. Jag kommer skapa massa utbildningar jag har så många planer som kan göra Qpark till en bättre plats.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Vardagar då jag har mycket skola 16.00 - 22.00

Helg Samt Lov och lediga dagar 11.00 - 04.00

Nu räknar vi ochså med pauser Te.x 15 min paus varje 2 tim

Tiderna kan ändras.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag kommer alltid spela på unive det spelar ingen roll om jag bli chef eller inte.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Näe endast Unive.

Har du läst våra Regler? Japp.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka