Nekad asssaas11111 | Ansökan till Servervakt [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asssaas11111

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Stenqvist

Vad heter du på discord? Lallaren#1111

Ange ditt födelsedatum 17 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 15.00 - 22.00 Lov Hälg 11.00 - 04.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ganska länge tror 3 månader men jag har bytt mitt konto på eran hemsida.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ungefär 3-4 gånger men jag lär mig snabbt på en ban.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Till en början så skulle jag vilja höja rp nivån på servern och höja min rp och även hjälpa andra spelare att utvecklas, jag är redo att vad som krävs och sätta ner foten om det behövs. Jag hade stoppat all lall på serven som att kicka eller svbanna lallarna för att kunna RPEA bra och så alla andra kan RPEA bra för jag jobbar på ett jobb som det brukar komma många lallaren i detta yrke. bidra till både bra rp, bra hjälp ingame och i discord samt bidra till en bra växande server med stabil rp från min sida och kommer se till att ingen annan heller gör fel. jag vill kunna hjälpa staffs bland annat servervakter med att ./dv bilar och samt svbanna eller kicka om någon står AFK då kan jag kicka den för afk och om någon bryter mot en regel kan jag banna 30 min för jag kan inte gör mer än 30 min. Jag vill bidra med man kan säga extra hjälp till de som är högre än servervak. De ska slippa de skitjobbet som ta bort bilar som står där de ej ska stå och hålla servern borta från lallare slom vi sv kan ta. Dem kanske är nya inom rp. Är det ngn som gör ett icke grovt brått kan man ge en varning samt ett tips i ooc till nästa gång så det ej upprepas. Det ska bli en bra rp av det hela. så det blir bättre rp för om nån lär sig kanske man kan säga till sina vänner som vill börja rpa på Unive så dem vännerna lär sig tidigt så dem kanske inte förstör för dem andra för att man själv inte vet vad man gör för fel så att alla personer i övrigt inte störs sig på att folk gör fel som typ prata lite ooc som e ändå väldigt stort regel brott. Och något jag har sätt vissa göra faktiskt e att problem istället för att problemen kommer till dig det är något jag faktiskt ej respekterar. Den stora delen av att jag ska bli servervakt är att helt enkelt att förenkla arbetet för de högre staffsen. Ge folk en bättre spel/rp upplevelse.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill höja rp nivån på servern genom att banna eller kicka spelare som lallar eller inte sköter reglerna. Jag vill också bli servervakt för att jag har varit med om när lallare förstör roliga scenarion genom att bryta mot regler och då är det ju väldigt tråkigt om man inte kan göra något åt saken förutom att kontakta staff men det är ju mycket smidigare om du själv kan kicka eller banna dom och då förstör man ju inte staffsens viktiga arbete. Jag vill helt enkelt bli servervakt för att höja rp nivån på servern och göra Unive till den bästa svenska rp servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse går under samma regelbrott anser jag, det är liksom svårt att vara korrupt utan att absuea något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka