- Förbjuden
- #1
asssaas11111
Icke Medlem
- Meddelanden
- 37
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex STenqvist
Vad heter du på discord? Lallaren#1111
Ange ditt födelsedatum 12 September 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. VARDAGAR 16.00 - 22.00 HELG LOV 11.00 04.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Drygt 5 månader men jag glömde mitt lösenord till Unive Forum men nu har jag gjort ett Nytt konto på Forumet jag började spela Mars 25 2022.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ungefär 3-4 gånger men jag lär mig snabbt på en ban.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag skulle börja med och specca lite in game för och ser så att folk inte gör fel då dom får kick om dom typ slåss på piren samt i fängelset och a allmäna platser där dom ej ska slåss och om dom upprepar det igen får dom ban i 30 och om det upprepas tar jag det med någon högre uppsatt. och sen skulle jag väl vara som jag är nu åker runt ser jag att folk gör fel bannar jag eller kick beror på vad dom gör för något sen skulle att försöka utveckla allas rollspel. Många lallare kommer in och förstör och bryter mot grundreglerna och det gör så att medborgarna som spelar kommer tycka att det är tråkigt för det är barra lallare inne hela tiden.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag anser att det sker regelbrott hela tiden! Jag vill vara där för att kicka dom för det är inte roligt för dom andra i närheten när det kommer lallare och förstör. Vill bara göra så det blir roliga scenarion där alla kan medverka! Social rp osv. Har även bra kunskapar inom kommandos osv. Har även erfarenhet inom själva "staff arbete" Då jag var staff på en annan server. Sedan vet jag själv att man hamnar i scenarion hela tiden! Det brukar ske regelbrott rätt så ofta men inte hela tiden! Jag vill bara göra det till ett community där det bara är roligt rp och social så det slipper bli support ärenden varje scenario som har hänt. Jag vill bli servervakt för jag tror att det brukar hända att folk bryter mot reglerna alltid. Jag vill vara här för att hjälpa och kicka/banna den som lallar. Och helt ärlig nu jag brukar i mina egna ögon se att folk lallar hela tiden så därför om det händer igen så vill jag vara den som kickar och den som verkligen bryr sig . Jag har även ganska mycket erfarenhet inom Staff/Servervakt jobbet inom tidigare som det här är ganska vanligt för mig. Jag kan även alla relaterade-kommandon Ingame .
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t. sv abuse eller korruption är när man använder sina perms för att t.ex revva sin kompis efter man har dödat honom för skojs skull eller kickar någon för att man t.ex ogillar någon eller ngt sånt. Sv abuse är helt enkelt att man anv
Vad heter du på discord? Lallaren#1111
Ange ditt födelsedatum 12 September 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. VARDAGAR 16.00 - 22.00 HELG LOV 11.00 04.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Drygt 5 månader men jag glömde mitt lösenord till Unive Forum men nu har jag gjort ett Nytt konto på Forumet jag började spela Mars 25 2022.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ungefär 3-4 gånger men jag lär mig snabbt på en ban.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag skulle börja med och specca lite in game för och ser så att folk inte gör fel då dom får kick om dom typ slåss på piren samt i fängelset och a allmäna platser där dom ej ska slåss och om dom upprepar det igen får dom ban i 30 och om det upprepas tar jag det med någon högre uppsatt. och sen skulle jag väl vara som jag är nu åker runt ser jag att folk gör fel bannar jag eller kick beror på vad dom gör för något sen skulle att försöka utveckla allas rollspel. Många lallare kommer in och förstör och bryter mot grundreglerna och det gör så att medborgarna som spelar kommer tycka att det är tråkigt för det är barra lallare inne hela tiden.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag anser att det sker regelbrott hela tiden! Jag vill vara där för att kicka dom för det är inte roligt för dom andra i närheten när det kommer lallare och förstör. Vill bara göra så det blir roliga scenarion där alla kan medverka! Social rp osv. Har även bra kunskapar inom kommandos osv. Har även erfarenhet inom själva "staff arbete" Då jag var staff på en annan server. Sedan vet jag själv att man hamnar i scenarion hela tiden! Det brukar ske regelbrott rätt så ofta men inte hela tiden! Jag vill bara göra det till ett community där det bara är roligt rp och social så det slipper bli support ärenden varje scenario som har hänt. Jag vill bli servervakt för jag tror att det brukar hända att folk bryter mot reglerna alltid. Jag vill vara här för att hjälpa och kicka/banna den som lallar. Och helt ärlig nu jag brukar i mina egna ögon se att folk lallar hela tiden så därför om det händer igen så vill jag vara den som kickar och den som verkligen bryr sig . Jag har även ganska mycket erfarenhet inom Staff/Servervakt jobbet inom tidigare som det här är ganska vanligt för mig. Jag kan även alla relaterade-kommandon Ingame .
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t. sv abuse eller korruption är när man använder sina perms för att t.ex revva sin kompis efter man har dödat honom för skojs skull eller kickar någon för att man t.ex ogillar någon eller ngt sånt. Sv abuse är helt enkelt att man anv