Nekad asssaas11111 | Ansökan till Servervakt [Kriss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asssaas11111

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Stenqvist

Vad heter du på discord? 𝖅𝖚𝖙𝖙#1111

Ange ditt födelsedatum 14 September 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela ganska mycket på Unive men tidigare när jag inte spelade där hade jag skapat massa egna servers jag kan mycket om servers.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 6 månader, Men jag blev bannad på dcn så jag behövde anska om nytt medlemskap men har jag fått det så det är bra så man kan säga 3 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bngefär 4-5 gånger men jag lär mig snabbt på mina banns.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag ska ju typ få bort folk som inte kan rpa som att någon vdmar på mig då kan jag ju skriva /revvive o då kan jag ju springa o kolla id o sen banna för vdm som ett t.ex. och jag kommer dva alla bilar som är trasiga som står vid kanten för det laggar mycket mera när det står trakiga bilar över allt o det betyder att man behöver restarta servern det kan vara när någon är mitt i ett senario o då bir det konstigt o om vi hjälper till så blir det inte så! om det är någon som har gjort något riktigt dåligt så skulle jag hoppa support o vissa klipp om jag hade det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle bli skit glad och jag skulle göra mitt bästa för att göra serverns RP nivå mycket bättre. Jag skulle vara aktiv ännu mer då jag känner att jag har ett större ansvar på servern. Jag skulle hjälpa alla som behövde hjälp och dom skulle kunna dma mig privat när som helst och jag skulle svara väldigt fort. Jag skulle säga till alla som bryter mot någon regel eller fail RPar och ge dom en varning/avstängning om det känns att det är nödvändigt. Jag skulle tillexempel hjälpa till med att DVa bilar som bara står på ställen tillexempel om det står 3 bilar på motorvägen så skulle jag DVa bort dom så inte någon kör rakt in i dom. Jag kommer hjälpa till tidigt på morgonen då jag vaknar tidigt och då kan jag hjälpa till med att t.ex. DVa bort bilarna som stått över natten på alla möjliga ställen. Så jag hade hållt rent på servern vilket gör det skönare att RPa. Sen har jag börjat tröttnat på att folk streamsnipar och metar. Sen när folk metar så blir det drygt t.ex. om man skjuter en grabb så kommer hela gänget plötsligt på en. Liksom det blir inte kul och man blir bara less på folk som gör så. Jag ska presentera ortenwave på ett riktigt bra sätt och visa vilket ansvar vanliga spelare kan ha. Sen blir jag trött på folk som lallare så jag vill se till att inte folk gör det, för det är riktigt drygt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag tycker att korruption och abuse är olika saker men betyder samma för att man använder sina perms och sin roll för att få fördel. Om jag ska förklara det mer i ord så anväder man de permsen man fått för att vinna scenarion då man kan ha toggleid på eller kicka någon för att man håller på att förlora ett scenario. Eller använda de för att slippa konsekvenser t.ex om sin karaktär är hungrig och håller på att svllta så revivear man sig själv för att slippa rpa på att man är hungrig och använder sina perms för att inte dö/knockas ingame.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka