Nekad asssaas11111 | Ansökan till Servervakt [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asssaas11111

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Stenqvist.

Vad heter du på discord? 𝐀𝐥𝐩𝐡𝐚#1111

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag heter Alex och jag har skapat egna servers inom Svenskt FiveM jag har varit staff på snöstaden och jag har varit servervakt på massa andra servrar i svenskt RP.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 3 månader, Men jag blev bannad på dcn så jag behövde ansöka om nytt medlemskap men har jag fått det så det är bra så man kan säga 3 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bngefär 4-5 gånger men jag lär mig snabbt på mina banns.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hjälpa staffteamet så de inte behöver göra allting för de jobbar ganska hårt med folk som slåss tillexempel i fängelset och på allmänaplatser då kan vi servervaktar komma och ge de ban eller kick, Och har hört folk säga busunge mammaknullar knulla din mamma utan anledning så då hade de fått en kick för typ vårda ditt språk eller något för man vill ju inte höra sånt språk när man ska ha kul på en rolig server som Unive😊. Har sett att många håller på mot nån asså typ bara hoppar ur sin bil och går fram till någon din busunge kom då under bron på piren har hänt mig några gånger så de måste fixas, Och har sett jävligt många använda macro (En sak som trycket hela tiden) på guldvaskning då tycker jag de ska bli bannade på 30 min enligt mig. Jag tycker att om man permar nån 2 gånger ska de inte få unban för då hör de inte hemma på servern om de får perma 2 gånger en av mina kompisar har fått perma ban 3 gånger och har blivit unbannad alla gånger tycker det är fel jag vill också bli servervakt så jag kan hålla till mycket på piren och om någon slåss osv kommer jag ge de ban på 30 min eller kick om de fortsätter kommer jag att ta hjälp av en staff så att de kan få en längre ban jag kommer vara så aktiv jag kan mitt rp kommer alltid att vara på 110% bra rp jag kommer inte lalla något för som servervakt ska jag kunna ha bra rp och inte lalla som andra gör då bannar jag de på 30 min eller tar hjälp av en staff.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill utveckla mitt rp hjälpa staffteamet så de inte har de så svårt för de gör ganska mycket med deras jobb så om jag e i fängelse så kanske jag ser folk slåss då hade jag kunnat gett de ban så slipper man de i 30 min då får alla de bättre i fängelset. Om folk slåss får de ban/kick direkt av mig iallafall så jag hade hjälpt staffteamet väldigt mycket och bannat alla som använder macro vid guldvaskning. Jag kommer även att lyssna på folk så att man vet vad man kan förbättraför att bli en bättre servervakt Jag kommer även att göra mitt bästa för att hjälps er staffs att få in mer folk på servern och för att få upp Rp nivån. Jag har varit med om det flera gånger och jag tycker att det ska vara slut med lall på denna servern och att allt ska vara så roligt som möjligt. Och jag vill att alla ska ha en sån bra rp runt om mig så inte nån går fram och säger busunge osv och då vill jag komma in och kicka eller banna han för jag tycker inte man ska ha attytid mot folk man bara vill trycka ner jag har alltid velat hjälpa folk ingame för att alla ska ha så roligt rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det betyder att om man dör på en bil olycka ska man inte ressa sig själv, Om man är servervakt ska man endå rpa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka