Nekad asssaas11111 | Ansökan till Servervakt [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asssaas11111

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Stenqvist.

Vad heter du på discord? 🎀𝓐𝓵𝓹𝓱𝓪🎀#9999

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar Devva mycket på FiveM Servers och jag har tidigare haft en egen server så jag hade lagt in alla scrips på den och allt men då när den inte gick så bra stängde jag ner den så jag spelar på unive istället nu.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ganska länge tror 3 månader men jag har bytt mitt konto på eran hemsida.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ungefär 3-4 gånger men jag lär mig snabbt på en ban.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle ta mer ansvar om servern och vara inne mer oftare. Jag skulle hålla koll mer oftare på lallare. Särskilt på Falck. För där brukar det alltid komma lallare och det är inte alltid staffs ser det. Själv är jag Falck jobbare jag var det förut och det brukar komma mycket lallare och sno bilar. När man ska göra en report har lallaren redan combatloggat. Så det är därför jag vill hålla koll mer och bli servervakt så jag kan banna de på direkten. Jag tycker inte Unive förtjänar lallare. Det är också mycket lallare på piren som brukar VDMa. Ibland ser inte staff att folk VDMar eller gör andra brott. Då kan jag banna eller kicka de. Det beros på vad de har gjort. Jag skulle göra Unive till en tryggare och bättre plats av att hålla koll på lallare runt om i stan. Det brukar hända mycket saker vid bilfirmorna. Till exmepel att folk börjar slåss och sånt. Då kan man kicka de. Jag skulle hjälpa staffteamet att bli bättre och att vi samarbetar tillsammans. Jag är en positiv person som gillar hjälpa folk. Det har hänt att Falck kolegor har blivit hotade och kidnappade på fredag och lördag kvällar. Om jag skulle vart servervakt och jag skulle sett detta skulle jag gett de en ban på direkten. Jag skulle till exempel hjälpa till med events och andra roliga aktiviteter så händer på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag är en snäll, positiv och hjälpsam person som älskar hjälpa folk. Jag har spelat rätt länge nu på servern och gått igenom mycket lallare och massa andra saker. Om jag skulle varit servervakt då skulle jag kunnat banna de. Jag känner att jag är redo för att bli servervakt och att jag kan ta ansvar om servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. /who (id) du får information om personen till exempel om spelaren är medlem OSV. /svban (id) (anledning) du bannar en person i 30min. /kick (id) (anledning) du kickar personen. /sqban (id) (dag) (anledning) du bannar en person. /bring (id) du tar till dig personen. /spec du specar en person. /speccof du slutar specca. /dv du tar bort ett fordon. /freeze (id) du fryser fast personen /unfreeze (id) du gör så att personen inte är frysst längre. /revive då får en död person till liv igen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top