Nekad Asse12 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Asse12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011478056/

Vad är ditt namn i verkligheten? Asse

Vad är ditt discord namn? Asse12#5144

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Hans Lundbeck är en generös person som hellre ser till att andra personer mår bra. Hans har haft en svår tid som barn då hans pappa gick bort. Hans gick då i högstadiet och började att må dåligt men han sökte hjälp men inte den hjälpen utan han sökte hjälp av de dåliga grabbarna i skolan. Hans började att stöka i skolan istället för att plugga. Han började göra kriminella saker med gänget. Hans liv skulle att få en vändning då en Polis sökte upp han och ville prata lite. Polisen bjöd Hans till ett Cafe och Polis sa "Hans, Jag vet vad du håller på med." Hans tittade bara ner i bordet. Sedan frågade Polisen vad Hans hade för intressen och det var att mecka med bilar. Hans köpte sin första bil som var skroten och meckade med den tills den blev en EPA. Hans lämnade sina gamla vänner och skaffade ett sommarjobb på Mekonomen men han slutade kort därefter till en ny stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar att hjälpa folk på servern samt att ha kul med att laga bilar och att köpa bilar. Jag vill bli medlem så jag kan ha ännu mer roligt med mera privilegier och att vara med i communityt. Jag vill bli medlem så jag kan laga bilar och hjälpa andra med deras bilar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Genom att det är en bra uppstyrd server med bra staffs. Spelarna är också otroligt trevliga och snälla och hjälpsamma och det gör så jag vill vara medlem.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på både Cosmo_BTs stream och Guldleo21s stream då jag är mod hos honom,

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt som möjligt samt hjälpa andra att ha lika roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en känd billagare och en trevlig person som folk vill bli vän med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Faktiskt inte då jag tycker Unive är den roligaste.

Nekad, utveckla resterande frågor förutom karaktär beskrivningen

Tillbaka