Nekad Asse12 | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Asse12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011478056/

Ditt Hex-ID: 11000013ea83a28

Vad är din discord tagg? Asse12#5144

Vem var det som bannade dig? Cabbe

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Texture loss, glitch

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att staffen tror jag var medveten om glitchen för att jag gick runt lite i rummet/affären. Jag tror även staffen tror att jag använde glitchen i egen vinning för att köpa en bil osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var förvirrad hur jag kunde komma in i butiken och det var de andra som var utanför butiken. De frågade frågor till mig och jag besvara till dem att jag inte har en aning hur jag kunde komma in och göra saker och jag försökte att förklara men det gick inte. Jag gick ut ur affären för att testa igen för att se så det inte bara var en engångs händelse och det var det inte. Jag gick ut ur affären för att dra vidare och skulle testa en setting som en person erbjöd mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är felaktiv då jag själv inte visste varför och hur jag kunde göra den glitchen samt att det ens var en glitch som jag kunde göra och om jag hade vetat mer om glitchen hade jag aldrig gjort det för att det var fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad förut eftersom jag har kört efter reglerna tills nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag hade tittat upp mer om glitchar och vad som kan innebära om man är lite för nyfiken om glitchen och att jag skulle gått ut tidigare ifrån den då jag fattade att det var konstigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, när jag märker en texture loss att jag ignorerar den och tar med fort därifrån och inte drar tillbaka dit tills det är borta helt och att inte låta den nyfikna sidan ta över.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka