Nekad Asse | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Asse

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aslat

Vad är ditt discord namn? aslatheikka123

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed eliasson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kall kommunicerar trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrundshistoria: Ahmed växte upp i en småstad med en medelklassfamilj, där han har alltid haft ett intresse för spänning vilket ledde honom till att bli en framstående Kriminell i sin hemstad. Efter flera år av att tjäna i Krminella livet kände han att han behövde en förändring och bestämde sig för att flytta till storstaden där Unive-communityt är baserat. Ahmed historia är en berättelse om förändring, självreflektion och möjligheten till ny början. Hans karaktär och hans tidigare liv i den kriminella världen ger honom en unik bakgrund och många möjligheter till utveckling och tillväxt när han fortsätter sin resa i storstaden och inom Unive-communityt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa dig att skapa en unik och fängslande karaktär genom att ge förslag på bakgrundshistorier, personlighetsdrag och mål för min karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare aktivt agerar och tar beslut som gynnar den andra spelaren eller gruppen i spelet, även om det kan vara till din egen karaktärs nackdel eller motstånd. Det handlar om att vara engagerad i att skapa en intressant och utmanande spelupplevelse för alla involverade parter, istället för att bara fokusera på att vinna eller ha fördelar för din egen karaktär.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Asså första gångerna jag spelade så råka jag vdmad, (dsynca) de trodde jag gjorde det med flit. Det finns lite mer men har lärt mig mycket av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm inte döda med bil, NLR man ska glömma det förflutna om man har dött, personrån man får inte döda offret efter en utpressning, rdm inte döda folk random.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag brinner för Unive och detta community gör mig trygg

Nekad.
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka