Accepterad Asse | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Asse

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199662133908/

Ditt Hex-ID: steam:110000165707294

Vad är din discord tagg? aslatheikka123

Vem var det som bannade dig? Akillez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-27 211723.pngSkärmbild 2025-01-27 214049.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff såg fel det står att jag bar en död person men han hade ej dött han hade bara tryckt "U"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog min vän runt halsen med ett vapen i mitt gänghus och staff kollade på och de missuppfatta för min vän var ej död han hade bara tryckt in "U"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 1För att de va i vårt gänghus vilket de kan pågå kriminella handlingar. 2Han var ej död han hade bara tryckt "U".

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på att inte ta han runt halsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska aldrig använda vapen om jag ej måste.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut att jag förstår det och ni kan ta er tid jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka