Nekad Assar | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Assar

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199380187182/

Vad är ditt namn i verkligheten? Assar

Vad är ditt discord namn? railerr#8186

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 25årig man som föddes i Tyskland fast nu mera bor i Sverige. Han har haft en dålig uppväxt för att han har bott i ett fattigt och osäkert område i Malmö. I hans uppväxt blev han mobbad av det som hade det bättre, Han blev mobbad för att han hade smutsiga kläder och skor. Fast Mange har alltid varit väldigt bra i skolan för när han var i 6an fick han gå upp till 9an på grund av att han var så smart. Mange har alltid älskat fordon hela sin uppväxt för att när han var bara 7år gammal så åkte han och hans pappa till en bilträff och då fick han skansen att åka i en jättefin mercedes. Mange älskade det och ville ha en sådan när han var stor. Mange älskar att simma för att han är väldigt bra på det, en gång simma han 5km. Han är också förtjust i programmering för en gång när han var 12år så gjorde han sitt egna spel som hela skolan älskade och då blev han jätteglad och sa till mamma. Mamma sa eftersom du har jobbat så bra så kan vi gå ut och bowla, Mange älskade att bowla så han blev jätteglad. Mange är väldigt snäll som person för att hans pappa var Manges idol och Mange ville bli precis som han och pappan var jätte snäll och trevlig men också väldigt rolig. Fast en dag dog hans pappa i en bil krasch och då blev Mange jätteledsen. Efter begravningen valde han att flytta till storstan och lever där just nu. När han väl flyttade så gjorde han slut med sin flickvän på grund av bråk och letar efter kärleken just nu. Mange äger också en hund som han går ut med tre gånger om dagen. Hunden gillar och bada med Mange men älskar att bli smutsig. Hunden har jobbat som polis hund i två år fast avgick på grund av att hunden ville leka och inte jobba, då adoptera Mange hunden och har älskat den sen dess.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att förbättra servern och vara som en förebild till de som inte role playar bra. Och få ut det som gör fel tex dödar folk utan anledning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP T.ex Att jag kan erkänna förlust eller att jag vet hur man ska bete sig om man köper en bil eller om man blir skadad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man erkänner förlust tex om det kommer folk med pistol och tar dina saker så ska du ge de dina saker och erkänna att du har förlorat dina saker istället för att rymma och hoppa av en bro

Hur hittade du Unive? Min vän tipsade servern till mig och då kände jag varför inte testa och så nu sitter jag här och försöker förbättra servern

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka