Nekad AssaCabbe | Whitelist ansökning[Bengan/ferraro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AssaCabbe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: AssaCabbe

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198385178290/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? AssaCabbe#6030

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2005

Berätta om din karaktär. hans namn är Diego Krufer, hans biologiska föräldrar lämnade honom när han var ung i Mexiko (ungefär 1-2 år), han var en föräldralös och bodde på ett foster hem tills han var 5 år gammal och sedan blev han adopterad av en svensk rik familj . (de adopterade honom eftersom fadern inte kunde producera spermier) han bodde med sin familj tills han var 16 år gammal men sedan en tunghjärtad tragedi skedde ... hans mamma och pappa var på en båttur och blev slukad i vågorna och sjönk till havets botten. Diego levde med depression och hoppade över skolan nästan varje dag i 2 år och bodde helt ensam i hans föräldrars hus. sedan en dag ville Diego byta saker så med sina föräldrar pengar han flyttade till los santos och försökte glömma det förflutna och gå vidare med sitt liv. han var 23 år gammal och bodde i Los Santos men hans pengar börjar ta slut och måste få ett riktigt jobb (arbetade på snabbmats resturanger). Diego träffade en kille som hette Vincent som hjälpte han att komma upp på sina fötter igen, han började jobba ibland som en mekaniker på Vincents företag medans Vincent lärde honom mer om hur man mekar. Diego fick mer erfarenhet och började jobba heltid och blev indroducerad till street racing. Diegos namn blev mer och mer igenkänt och klättrade i street racingen. Nu så jobbar han som mekaniker på dagarna och street racer på natten.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker jag borde vara whitelistad för att jag har mycket erfarenhet men rp. jag är en seriös rp spelare. jag kan bidra med en karaktär som är en mekaniker. jag kan bidra med kreativa roleplays istället för att göra allt runt om kring pistoler och kriminalitet. på många servrar så är det att man antigen är polis eller kriminel och jag vill ändra det, jag vill skapa möjligheter för mig och andra att göra kreativa roleplays som inte behöver vara t.ex. olagliga

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad på Servern för att jag vill kunna uppleva servern på ett bättre sätt. jag vill kunna göra allt på servern för att kunna få sån bra upplevelse som möjligt. jag vill också kunna hjälpa runt i servern men känns som man inte blir tagen på allvar om man inte har en "speciell rank"

Hur många timmar har du på FiveM? runt 400 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag blev tipsad av en kompir

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag fick en ban på multistaden för jag råkade prata när jag var död men det var länge sedan och jag har lärt mig från mina misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej har tagit en paus från fivem ett tag men vill komma tillbaka nu

Nekad.
Aldrig online och kan aldrig ta den muntliga intervjun
mvh: Bengan/ferraro #1558
WL ansvarig på multistaden
Servervakt på multistaden
Öppen pm

Tillbaka