Nekad asplind | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vetlandaraggaren22

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Asplind.

Vad är ditt discord namn? a$plind#6392.

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter Ali Hussan som kommer från södra Sudan. Min mamma och pappa adopterade mig när dom var på semester från Norrland. Mamma heter Maria, medans pappa heter Jonas. Men mina riktiga föräldrar heter Abraham och Rajda. Jag är 23 år gammal och fyller år den 12 april, skönt att fylla år på våren! Mina intressen är att köra bil, meka med bilar och att hänga med kompisar. Jag har för nuvarande inget jobb, men ska försöka skaffa jobb som byggarbetare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra attityd och ordentlig RP. Jag tycker att RP är väldigt kul, liksom att man verkligen får inleva sig i spelet istället för att bara köra runt och leka som i riktiga GTA. Jag kan också säga att jag kommer bidra med en extra bil på car-meeten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska försöka göra så att båda vinner.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tvingade mig med våld att spela med dom.

Nekad.
Utveckla: "Berätta om din karaktär." & "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du kan ansöka igen om 12timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka