Nekad asplind | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vetlandaraggaren22

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Asplind

Vad är ditt discord namn? asplind

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hakim Lutfi och har bott här i stan hela mitt liv, medans min pappa (Ahmed Lutfi) och min mamma (Sabrina Lutfi) flyttade lite längre ut från stan för ungefär 7 år sedan. Som barn var jag inte den smartaste och hade inte så mycket ambition att gå till skolan så det blev en del skolkning. Så nu lever jag som bygg arbetare eftersom att det var det enklaste jobbet att skaffa. Jag är just nu 22 år gammal då jag fyllde år för 3 månader sen, men min pappa är 52 år och min mamma Sabrina är 49 år. Just nu i livet känns det ganska bra då jag precis har fått en befodring med mitt jobb. Jag får nu hålla i byggarbetarprojekten och jag har kompisar att hänga med och jobba med, men jag gör inte bara jobb. Utan på min fritid älskar jag att vara med på bil meets och kolla på konserter. Djungeltrubbadaren är min favorit artist då dom sjunger om så bra grejer, men vissa tycker inte det. Jag älskar verkligen bilar, men mina kompisars bilar är inte så snygga!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god RP samt bra ton mot andra folk. Jag har alltid älskat att konversera med andra folk, det är något av det bästa jag vett! Bra RP är viktigt enligt mig då det kan göra en så stor impakt på servrar. Jag kan anpassa min ton och vet var mina animationer finns någonstans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara kul för båda parterna i ett scenario, det innebär också att man agerar och tar beslut som främjar den andra sidans framgång eller mål. Till exempel att man blir rånad, då ska man försöka göra så att båda har kul ändå med en bra ton och gott humör.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag. Jag har läst alla regler några gånger faktiskt för att kunna förstå hur dom funkar och när dom gäller. Några exempel jag bara rent spontant kom på är VDM, RDM, FEARRP och COPBAIT. Alla dessa kan jag perfekt och resten av reglerna kan jag bra också!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på Unive i typ 1 år innan, men nu måste jag göra en ny ansökning eftersom att jag blev permanent bannad. Servern har lärt mig mycket och jag ser fram i mot att spela igen!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag aldrig någonsin kommer bryta mot reglerna igen eftersom att jag inte vill få perma ban igen! Jag älskar att roleplaya och att ha roligt med kompisar och jag kommer vara inne relativt ofta.

Nekad, Ange rätt discord tagg. Du kan ansöka igen om 24h!
Jag glömde säga en sak! Sen min perma ban blev borttagen, har ni glömt att unbanna mig från discorden. Därför kom säkert inte mitt namn upp när du sökte. Hoppas detta hjälpte! :)

Tillbaka