Nekad asplind | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vetlandaraggaren22

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970800192/

Ditt Hex-ID: 11000013c3b8840

Vad är din discord tagg? asplind

Vem var det som bannade dig? Vet inte står inte när man får en timeout.

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-07-25 143752.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte, tror att det var för att jag la till emojisen under ett meddelande som stavade ut "GAY".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille som skickade ett meddelande i servern skrev att han inte kunde komma in, jag ville skämta lite med han eftersom att jag kände honom (Det var en kompis som jag kände igen sen tidigare) och reagerade därför med emojiserna G, A och Y som stavade ut "GAY" efter detta fick jag en 1 veckas timeout, som inte var så passande då jag skulle köpa upp med gäng samma kväll som inte blev av på grund av detta, nu ska jag köpa krim solo och jag behöver verkligen få detta gjort. Jag ångrar det jag gjort och visste inte att det var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Man får inte vara homofob som kan kränka folk som faktiskt är gay, jag ångrar det jag gjort och menade inte att göra någon illa eller såra någons känslor.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad en gång på discorden då det var en medföljande ban för min permanenta avstängning för att jag sa n-ordet, men den är nu överklagad och jag har förklarat hur situation var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte reagerat med emojiserna och kanske istället reagerat på något annat sätt, kanske med en skrattande emoji.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte ska vara homofob och att man inte ska använda sig av just dom emojiserna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka