Nekad asplind | Ban Överklagan [tacos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vetlandaraggaren22

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970800192/

Ditt Hex-ID: 11000013c3b8840

Vad är din discord tagg? asplind

Vem var det som bannade dig? .tacos_

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-25 003644.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår helt och hållet varför admin banna mig, jag gjorde självklart fel och hade gjort regelbrott som är oacceptabla. Jag gjorde fel och ber hundra gånger om förlåtelse för detta. Jag hade kört in i bilar samt sagt n-ordet, alltså helt oacceptabelt, men jag kommer förklara senare varför detta hände just denna dag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sjukhuset och sedan kom en kille fram till mig och sa att jag kunde ta hans bil eftersom att han skulle åka med sina kompisar, så när jag fick bilen så körde jag runt lite och cruisa, chilla alltså bara lite, tills det hände. Jag körde in i en bil vid Marja-Lisa som var påväg mot sjukhuset, eftersom att jag körde snabbt så märkte jag knappast själv att jag körde in i bilen och trodde nästan att det hade kunnat vara dsync eftersom att min bil inte rörde sig ur fläcken när vi krocka, eftersom att jag trodde det var dsync, fortsatte jag min åktur och samma sak händer återigen. Jag stannar och pratar med människan och han är väldigt upprörd över att jag kört in i han, samt väldigt skadad. Vi spelar genom ett väldigt utvecklat scenario och jag fortsätter att åka iväg. Sedan så blir jag självklart stannad av polisen när jag kör i den hastigheten jag kör, då så kraschar jag bilen av misstag och svimmar. Jag spelar inom detta scenariot också, men är inte riktigt nöjd med polisens beteende, det var hets OOC och dom var inte alls seriösa, dom lät som riktiga p12or. Jag blev väldigt sur över detta och ordet flög ur mig, efter jag sagt ordet så insåg jag vad jag hade gjort och sprang därifrån efter att ha blivit fritagen från polisen som inte ens gav mig något straff för mitt fortkörande. Jag hade haft en väldigt dålig dag den här dagen då min mamma har varit väldigt sjuk och behövt stannat hos min morbror. Har behövt vara orolig jätte länge och var ledsen samt sur, hoppas ni kan förstå detta och jag fattar självklart varför admin agerade så snabbt, väldigt bra jobbat där!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag står för det jag gjort och jag har självklart gjort fel, men jag vill ändå säga att jag mådde inte så bra och att jag rp:ade väldigt bra på alla dessa scenarion jag varit inblandade i under alla misstag, så det där med vdm:en tycker jag nästan var lite onödig att ha med eftersom att jag inte körde in i dom med flit utan att vi rp:ade på det tillsammans och kom på en lösning nästan direkt. Det här med n-ordet fattar jag självklart och jag ber tusen gånger om ursäkt för mitt beteende, man måste förstå att jag inte mått bra alls under lång period och unive var det ända som sysselsatt mig fram tills nu. Jätte tråkigt tycker jag att jag blivit bannad och jag hoppas verkligen att jag kan få en till chans då jag kan lova er att jag kommer vara den bästa spelaren ni någonsin haft!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit perma bannad en gång innan för inte så länge sen då jag sa n-ordet återigen, fast då var det samma där. Jag mådde rent skit och var bara sur över allt (Den här mamma grejen hade precis börjat då). Jag sa förlåt för det jag gjort och blev unbannad, sen är det några små bans där jag inte riktigt förstog alla regler, typ lite OOC IG och sånt, så alltså inga större bans. Jag har lärt mig efter alla dessa små bans och jag har faktiskt aldrig någonsin upprepat dom som jag är väldigt stolt över faktiskt, men den här n-ordet bannen lovar jag verkligen INTE kommer upprepas igen. Det har ni mitt ord på och jag hoppas att ni är villiga att ge mig en till chans. Jag älskar verkligen Unive och spelarna på den, samt admins som är duktiga på det dom gör och kan vara så uppmärksamma och banna snabbt. Bra jobbat där!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunnat backa tiden till där jag sa n-ordet hade jag självklart kunnat skita i att säga det, men jag var väldigt sur och det kom ut utan mening. Förlåt för detta återigen och jag hoppas att ni kan förlåta mig. Jag hade även kunnat stänga av spelet och kanske tagit en paus, druckit lite vatten eller något liknande hade nog gjort susen tror jag. Jag önskar verkligen att jag kunde backa tillbaka tiden för då skulle jag inte vara bannad från min favorit server. Jag hoppas att Unive kommer bli mitt maingame igen efter detta. Förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag borde ta pauser oftare och kanske tänka lite mer om det verkligen är värt det att säga sådana dumma saker. Jag har även lärt mig att jag ska köra långsammare i fortsättningen och att jag ska hålla utkik efter folk. Jag kan säkerställa och lova er att något av detta aldrig kommer upprepas igen och att jag verkligen älskar Unive och skulle bli väldigt ledsen och besviken om jag fick reda på att jag aldrig någonsin kommer kunna spela här igen. Jag har lärt mig av mina misstag och jag säger återigen, förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag. Ta er tid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka