Nekad asplind | Ban Överklagan [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vetlandaraggaren22

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970800192/

Ditt Hex-ID: 11000013c3b8840

Vad är din discord tagg? asplind

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-23 181345.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag körde in i en stor mängd med människor som bryter mot regeln VDM. Jag fattar helt och hållet att Gaby bannade när jag gjorde detta och det var inte med mening ska ni bara veta. Admins gjorde ett suvärent jobb och gjorde bara det dom ska.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag utförde det som skulle få mig bannad, så hade jag suttit mig i min bil, åkte mot ett större event som var en talangjakt för alla unives invånare, sedan när jag började närma mig eventet med min bil, så kunde inte min dator läsa in alla saker samtidigt så det mesta var osynligt. Jag försökte stanna, men det gick inte. Om jag skulle haft tid skulle jag bett om ursäkt till doms bilar jag kört på och försökt prata med admin innan jag blev bannad, men efter allt detta så fick jag bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Självklart ska admins banna en om man kör in i en stor mängd människor och jag fattar varför jag blev bannad. Jag älskar verkligen servern och jag hoppas verkligen att jag kommer få spela med mina kompisar igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare ban då jag hade frågat med min röst IG hur man emotea, detta ledde till att jag fick en tre dagars ban då jag blev väldigt ledsen. Efter denna ban läste jag på reglerna mycket mer och lärde mig om hur servern fungera och vilka regler som var vilka, efter detta hade jag nog bara en till ban då jag skrev i twitter med handfängsel. Efter alla dessa bans har jag lärt mig av var och en, min rp nivå har höjts och jag blir sakta men säkert, en bättre rpare, tack vare unives fantastiska admins och människor.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bromsa och vänta för att alla objekt skulle ladda in, men jag trodde att det inte skulle stå så många bilar parkerade utanför eventet där jag åkte. Om vi nu skulle kunnat backa tillbaka i tiden, skulle jag verkligen velat att jag inte körde in i alla bilar, för detta har gjort mitt spelande mycket mer tråkigt och alla spel som jag försöker spela kan inte nå upp till unives standarder (Enligt mig).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Min ban har lärt mig hur jag ska bete mig i trafiken och att jag ska vara mer försiktig när jag har en sådan low-budget dator som inte kan hantera så mycket, men framför allt, så har jag lärt mig att vara försiktig i trafiken och att vänta tills att saker och ting laddat ikapp. Jag hoppas verkligen att jag blir unbannad eftersom att det nu gått flera månader sen jag senast spela, jag älskar servern och jag saknar mina vänner på unive! Hoppas ni känner samma sak!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Du har ingen bra historik: Rasism, Hets ooc och en massa powergaming o suntförnuft.
Rasism är absolut inte tillåtet i servern och det är ingenting vi vill ha här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka