Nekad asplind | Ban Överklagan [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vetlandaraggaren22

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970800192/

Ditt Hex-ID: 11000013c3b8840

Vad är din discord tagg? a$plind eller asplind (Testa båda för säkerhetskull).

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-23 181345.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i en stor mängd bilar och människor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så åkte jag i min bil utanför ett väldigt stort event med mycket bilar och människor, sedan när min dator började läsa in alla olika bilar, människor och props, då la min dator av nästan helt och hållet och jag låg på stabila 3 fps. När detta hände så blev det lite svårt att kontrollera bilen och jag flög rakt in i ungefär 8-9 bilar, sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar såklart att adminsen kan se på det som att jag VDM:a, som dom borde göra om dom är bra admins. (Som Gaby_B19 var i detta fall), men så som jag ser på det var det en felaktig ban, eftersom att jag inte kunde kontrollera någonting över situationen och att jag omöjligt skulle kunnat undvika att köra in i bilarna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en permanent ban innan då jag skrev något rasistiskt i lokal-OOC efter att jag förlorat i ett slagsmål, jag mådde inte så jättebra den kvällen och var verkligen på gränsen till att säga sådant och sen när man blir stampad av någon för ingen anledning, då blir man lite sur och då slank n-ordet ur. Efter denna ban har jag lärt mig att hantera mina ilskor på ett bättre sätt och det har faktiskt funkat! Dom andra bansen jag haft innan är fem stycken mini-bans (3 dagar), då jag var ny till spelet och inte visste riktigt hur det funkade med lokal-OOC och annat liknande. Jag har dock lärt mig av alla mina bans och jag kommer göra det samma av denna! Jag älskar verkligen servern och mina kompisar längtar till att jag ska komma tillbaks, hoppas att dom kommer sluta sakna mig efter detta!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltsååå, om jag tänker efter, hade jag nog kunnat klicka på S som skulle gjort att jag bromsa, jag satt trotsallt i en bil med väldigt bra bromsning, fast det var väldigt svårt när jag låg i 200 km/h. Det är nog det ända sättet jag hade kunnat göra det på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska köra långsammare och låta saker läsa in sig, eftersom att min dator inte är så bra och inte kan hantera så stora mängder objekt samtidigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka