Nekad aspeqt | Ban Överklagan I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

aspeqt

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/r41/

Ditt Hex-ID: steam:110000135576e4e

Vad är din discord tagg? aspect#2807

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? 33 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-23 092618.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kan förstå att dom bannade mig eftersom jag råkade köra in i några bilar där de säkert var en admin men ingen dog ens

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde bil med min vän och sen frös mitt spel och då när det frös så var jag påväg mot ett par bilar som stod parkerade och jag antar att bilen körde rakt in i dom då men min vän sa till mig sen när han ringde mig efter jag blev bannad och sa att ingen dog ens

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kunde inte direkt hjälpa det men blev bannad 33 dagar för "grov vdm" men ingen dog ens plus att jag inte direkt kunde hjälpa det, fick ingen varning ens sen när jag frågade i discorden varför jag blev bannad osv så blev jag timeoutad i 7 dagar så kan inte skriva något där heller och dom tog bort mina meddelanden

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad här tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt, kunde inte direkt hjälpa det eftersom mitt spel frös

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte köra så snabbt och köra mer realistiskt, jag har inte tagit bild på bannen tyvärr men jag kan ta bild på bannen i discord.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka