Nekad Aspect1 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aspect1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Spyder#1234

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Kristensson han är 65 år gammal. Han hade en bra uppväxt tills hans pappa gick bort. Gunnar var jätte ledsen om dagarna. Men hans mamma fans som stötta honom genom att göra han glad. En dag så fick Adam följa med hans mamma till jobbet, Gunnars mamma jobbade som bilmekaniker. Och där fick Gunnar intresset av just bilar. Han lärde sig lite om dagarna som han med sin mamma till jobbet. Gunnars liv börja bli bättre. Men när Gunnars kom upp i 19 åldern så fick han en dålig nyhet. Det va att hans mamma gick bort. Polisen körde till Gunnars lägenhet och berätta vad som har hänt, det var en bil olycka. Han blev jätte ledsen och grät mycket. Han var tvungen att flytta och hitta nya bra och fina vänner. Gunnar hörde om staden Unive, han boka direkt en biljett. I den nya staden fick han bra och fina vänner som han kan va med. Hans ny vänner hade också intresset av bilar så det blir mycket bättre för sig själv. Gunnars dröm jobb har alltid varit Polis eller Securitas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat rp nu i ett tag, och har intresset av rp. Man kan säga att jag är ett proffs på roleplay. Jag kommer också bidra till en hög roleplay nivå som kan göra situationer kännas IRL. Jag kan också alla grundreglerna på servern. Jag kommer inte bryta nån regel som t.ex vdm.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna ska vinna scenariot så inte en vinner för då blir det ej roligt för ena parten och mycket roligare om båda vinner 50% typ så inge bråk sker.

Hur hittade du Unive? Kompis.

Nekad, ej tagit sin intervju inom den angivna tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka