Accepterad ASPARGUS | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aspargus

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199065269252/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? ✪Real-Aspargus-No-Cap#3053

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Andersson. Alex var en snäll och omtänksam person som vill det allra bästa för andra personer och det är varför han tidigare i staden har skjutsat alla som han ser beöver hjälp att ta sig någon stans. Alex älskade att hjälpa folk så mycket så han glömde av jobbet och fick sparken, Han var nästan nära att ta livet av sig så han flyttade från staden tillbaka till Jävle där hans föräldrar och gamla vänner bode. Efter allt som hade hänt nu så behövde han återhämta sig med med en del terapi besök och familjen som varit med och stöttat och vill nu flytta tillbaka in i staden. Alex är nu en helt annorlunda person än den han var tidigare, han är nu en mycket mer glad och pratttvänlig han kan helt enkelt sitta och snacka i timmar men han har fortfarande viljan att vilja det bästa för andra som är varför han vill återgå till att hjälpa folk men ändå tänka på sitt eget bästa över andra.
Därför vill han nu jobba som mekaniker för att kunna hjälpa folk innom jobbet så att han inte ska behöva välja mellan fritiden eller att glömma av jobbet. hans pappa kommer ibland ner på besök i staden och hjälper till med att mecka med bilar i värkstaden. Alex har nu ett bra och hällsosammt liv och älskar sitt jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på just unive eftersom jag älskar gta rp och unive är den bästa servern som jag någonsin har kört på och jag kommer bidra med hög rp nivå och köra min karaktär så som han skulle ha levt sitt liv i staden. Dessutom så kommer jag att kunna använda min karaktär på ett bättre sätt om jag blir medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem på just unive för att det är den enda svenska servern som faktiskt har personer som spelar på den och är den enda jag tycker är rolig att spela på av många servrar som jag har kört på. men när jag väl säger detta så har jag inte varit inne på någon annan svensk server eftersom dem andra har typ 30 spelare inne och jag vill spela på en med en stor mängd folk som verkligen vill försöka sitt bästa för servern och för att göra den bättre

Hur hittade du Unive? Jag blev rekomenderad av en kompis att det här var en bra server och så såg jag att den hade många spelare i sig och så fanns det en del youtube videor på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att både ha roligt och med roligt menar jag inte lalla utan jag menar mer att får situationer så realistiska som möjligt och kunna sköta dem på ett bra och realistiskt sätt som gör det roligt och värkligt att spela med i.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är nog att ha roligt och kunna få andra att också ha roligt genom att få rpn på topp och i ett ´´värkligt senario´´

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu så kör jag bara på just Unive för att jag har fastan vid den men har tidigare tästat några ängelska men inte tyckt att de har vvvarit så roliga och säriösa som denna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka