Nekad ASPARGUS | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aspargus

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199065269252/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? ✪Real-Aspargus-No-Cap#3053

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter alex Andersson han är hemlös för tillfället men letar efter jobb på postnord. Han vill ha ett jobb så han inte mår dåligt eller luktar äckligt och då så kan han köpa sig en fin lägenhet och så att han får mat och vatten. Han vill ha en bill hällst en snabb sportbil så att han kan ta sig till och från jobbet. På fritiden gillar han att gå på fina matställen och kolla i biltidningar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Alex Andersson inte ska kunna känna sig begränsad i sitt vanliga liv och få bättre jobb i framtiden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kört RP innan på andra engelska servrar men inte tyckt att de har varit så säriösa och roliga som den här. Jag har också sätt en del youtube videor på den och dem säger att den är riktigt bra.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekomenderad av en kompis att det här var en bra server och även från youtube videor.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag ska vara snäll jag ska skjutsa folk gratis, Jag ska försöka få min drömsportbil och ha roligt på event och annat.
och såklart inte vara hemmlös längre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag ska få ett hus, en bil och ett bra jobb som jag gillar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Nekad, utveckla mer på Karaktär och varför du ska bli medlem. Gör en ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka