Accepterad asosilver | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asosilver

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197996222632/

Ditt Hex-ID: 11000010224a8a8 (Hex)

Vad är din discord tagg? asosilver#6905

Vem var det som bannade dig? ~^4Anders.

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag råkade nudda pytte lite på en stor truck i en rondell av missat och jag tror därför vart jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runt med min bil och sedan kom jag till en rondell och där var det en stor truck som körde jätte snabbt i rondellen och jag åkte in bakom honom men sedan så tvärstanna han så att jag råkade nudda han lite. då sa han stanna och jag stog redan helt stilla eftersom man inte ska åka iväg precis efter en krock. han tvär bromsade i rondellen så jag råkade nudda han lite. men precis efter han sa stanna till en av sina kompisar i bilen så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var 100% FELAKTIG eftersom det inte är sunt förnuft om man krockar i en rondell. det stå klart och tydligt att sunt förnuft är om man gör något som är oväntat som inte skulle kunna ske i verkligheten vilket inte stämmer in på min ban. det känns mer som han har använt sin makt att banna mig eftersom han tycker det passar honom bäst men han följer inte reglerna som whitelist. det är mer oväntat att tvärbromsa i en rondell när man är ensam i rondellen ön att jag råkar nudda hans bil lite lätt. därför tycker jag han gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat vänta in tidigare innan jag svängde in i rondellen för då hade jag kanske kunnat undvika han när han tvärbromsade men det var väldigt oväntat av han men det var det jag kunde ändra på skulle jag säga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag ska ha längre avstånd mellan bilarna och tänka på att oväntade saker i trafiken kan hända så som snabba inbromsningar i rondeller till exempel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka