Accepterad aso | Medlem ansökning [mrpondanski]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aso

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rolf

Vad är ditt discord namn? qpzk

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2007

Berätta om din karaktär. Tovio växte upp i en fattig by där brott var en del dagen. redan som barn lärde han sig att överleva genom att stjäla och lura folk. Hans pappa en före detta krigare blev en besviken man som lämnade hemmet när Tovio var ung. Tovio tog sig fram på egen hand och blev snabbt en del av en lokal gäng.
Tovio är en manipulativ kille, med en kall blick som får folk att tänka två gånger. Han har en mörk humor och litar inte på andra, vilket gör att han ofta arbetar ensam. Trots sin tuffa personlighet har han lojalitet mot dem han anser vara hans egna.
Tovio drömmer om att bygga upp sina kontakter inom den kriminella världen.
Tovio söker efter respekt och lojala kompanjoner, Han gör verkligen allt för att försöka nå sina mål.
På Tovios fritid så gillar han att golfa, Ganska ett udda intresse för en sådan kille.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till att skapa och utveckla relationer mellan personer på servern, vilket ger djup åt berättelsen och gör det mer intressant. Tovio kommer att bidra med god rollspels nivå vilket gör rollspelet mycket mer levande och intressantare för alla spelare!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha ett roligt scenario och att man ej ska gå för personlig vinst. Och försöka ge andra parten en chans i scenariot!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes! VDM, Vehicle Deatchmatch innebär att man försöker använda ett fordon som ett vapen för att döda eller skada utan ett scenario. RDM / Random Deatchmatch innebär att att döda eller slå personer utan ett grundliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes det har jag!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag e väldigt goe

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka