Nekad Asme2012. | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Asme2012.

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Asme2012

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter hugo och han bor i indien. I indien är hugo en känd afärsman då han brukar sälja massor av saker, han är en framgångsrik drogförsäljare. Hugo tjänar mycket pengar på sina afärrer och med dem pengarna köper han nya bilar som han ger till sina vänner, han är väldigt generös så därför är han väldigt omtyckt i sin stad men han skulle flytta till en ny stad där ingen känner han. I den nya staden ska han börja jobba lagligt för att han inte vill få fängelse. i Hugos gamla stad var hans närmaste vän kurt och han var inte gillad av många för att han hade en röd hårfärg. I den staden han skulle till nu kunde han inte vara med kurt för att kurt inte ville följa med hugo till den nya staden, därför var hugo lite ledsen när han åkte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och mogen rp. Jag kan även bidra med roliga och stora scenario för båda parterna. Om jag gör ett scenario vill jag att det ska vara roligt för båda paerterna inte bara spela för min egen vinnst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda parterna ska ha roligt i scenariot och inte bara spela för att vinna, ett exempel på detta kan vara en storming som polisen gör på ett gänghus så istället för att bara döda alla polisen så gör man ett längre och mer roligare scenario.

Hur hittade du Unive? Hittade den bara

Nekad, Utveckla din karaktärs beskrivning tex, Uppväxt, händelser i livet, intressen samt ålder.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka