Nekad Asme2012. | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Asme2012.

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Asme2012

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär hugo lever i india men han brukar befinna sig i rinkeby. Hugo har ett bra jobb och det är att sälja olika varor t.ex tv och gräs. Hans familj dog i ett krig i hemlandet, de var väldigt sorligt men han brydde sig inte så mycket för han begick skattefusk så aina va efter han. Hugos liv var extremt stressigt men du lugnt för han ska flytta till Unive staden, men de finns bara ett problem och det är att hans största opp bor där och de är aina. Därför ska Hugo försöka gå undercover och jobba på meca eller autoexperten så han kan bli bortglömd av polisen. Hans andra ide är att fly från landet och åka tillbaka till hemlandet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, eftersom jag vill jobba på ett wl jobb så kommer jag hålla uppe de sociala. Min rp kommer vara på en mogen och hög nivå, de finns många kriminella så känner jag för att de ska jämna ut sig på servern vill jag arbeta med någon whitelistat jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna utan att man ska spela för att båda parterna ska ha roligt. Ett exempel på detta kan vara att polisen stormar ditt gänghus så ska man inte bra skjuta ner alla poliser utan man kanske får en gissla sen förhandlar med polisen.

Hur hittade du Unive? Hittade den bara

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka