Nekad Asme145 | Medlem ansökning [Sixten100p]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Asme145

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonios

Vad är ditt discord namn? Asme

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Asme Rhawi 27år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs framtida plan är att bli en polis och att göra hela staden så ren så möjligt från de kriminella aktiviteterna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra är en så hög rp nivå så möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att om du vinner eller förlorar så ska du ändå rpa lika bra som om du vann eller om du förlora. Med det sagt är det att du inte ska bli arg för att du förlorade och inte fortsätta rpa på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm= vehicle death match att man använder ett fordon som ett vapen ,RDM= random death match att man dödar någon utan en anledning , suntförnuft= gör som du hade gjort på riktigt , new life role= om du dör får du inte komma ihåg någonting annat innan du dog, powergaming 1,2,3= det är om du kör in i ett träd 500km/h och inte rp ar på skador, att du spelar bara för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla allt
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka