Nekad asme1 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asme1

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? 1_asmeee.

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lars ivarsson, han är 25 år gammal och på fritiden spelar han fotboll, meckar med motorcyklar och gör lite små hyss. Lars har varken fru eller barn utan fokuserar på att leva livet. Lars Mamma lever och de har en väldigt bra relation, de ses ofta och lars hjälper henne väldigt mycket. Lars är en omtänksam person och tänker mycket på alla andra, han vill alltid att alla ska vara glada o känna sig bekväma. När Lars växte upp så hade han det ganska enkelt, inga större problem med sociala livet eller skolan, utan allt rullade på bara. Lars har även ett intresse för dyra sportbilar och så smånigom kommer han köpa sig en sportbil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social och unik rp, min karaktär kommer vara en som alla älskar att rpa med, jag kommer vara rolig men samtidigt inte lallig. Jag kommer rpa så realistiskt så möjligt och ALDRIG gå för pwg så bara jag har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla som e involverade i sceanriot ska ha kul, jag ska inte bara gå för att jag ska vinna utan alla ska tycka det är kul. an ska kunna acceptera OOC att ens karaktär i ett spel "förlorar" eller liknande. Man ska alltså se till så alla har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm= använder sitt fordon som vapen, rdm= döda någon utan anledning, fearrp= man värnar ej om sitt liv, så ifall någon drar vapen på mig ska jag lyssna på han. Clogg= stänger av spelet för ej förlora ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Rpat på unive lite för typ 1 år sen, vation o bryggan mest

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja, cindy jag kopierade lite min gamla ansökan o bytte lite. Hoppas jag får en chans ändå nu har gjort om ALLT förutom reglerna då dem var skrivna precis

min förra va min gammla och omgjord, har skrivit om allt så snälla ge mig en chans

Nekad.
Anledning:
Vänta 24h innan nästa ansäkning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka