Nekad asme1 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asme1

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? 1_asmeee.

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2007

Berätta om din karaktär. lars ivarsson, karaktären jag kommer rpa som. Han är född den 25 juni juni år 2001 och föddes i turkiet. Vid 6 års ålder flyttade han och hans familj till Sverige. Lars hade en tuff uppväxt då han hade det svårt i skolan pågrund av att han har diagnosen ADHD som han fick reda påatt han har när han var 17 år gammal. Han växte också bara upp med sin mamma som jobbade 2 jobb bara för att försörja han samt hans två systrar. Så han fick inte mycket tid att spendera med hans mamma och gjorde det mesta på egen hand. Han har ett stort intresse för bilar och kläder då han vill köpa sin drömbil vilket är en mercedes amg. Eftersom att Lasse hade det svårt i skolan och gymnasiet och till och med slutade gymnasiet i 2an så blir det svårare för han att skaffa jobb men han ger inte upp och försöker fortfarande. Han strävar efter att jobba på Marja-Lisas och sälja bilar därför att han har ett stort intresse för fordon. Lasse är väldigt ödmjuk och vill alltid allas bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att komma med unik och rolig rp. Jag kommer alltid se till så mina medspelare och alla i omgivningen har det roligt och trivs. Jag kommer att försöka öka aktivtet på wl jobb då det behövs och irl så är det ofta öppet överallt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska se till så alla i sceanriot har kul o inte bara en själv, man ska ta att sin karaktär i ett spel dör eller blir rånad, ksn man ej följa detta blir det inte kul för någon.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm= använder sitt fordon som vapen, rdm= döda någon utan anledning, fearrp= man värnar ej om sitt liv, så ifall någon drar vapen på mig ska jag lyssna på han. Clogg= stänger av spelet för ej förlora ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har rpat på bryggan o vation bla

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad.
Anledning:
plagierad text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka